82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnym oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
Szacowny przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie o dziennym utargu w granicach 600 zł
Szacowny przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salonu urody wyżej ceni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Strona główna

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Strona główna

Komunikat w sprawie zmiany art. 15l oraz faktur wystawianych Użytkownikom

Z uwagi na liczne e-maile i telefony z prośbą o wyjaśnienia aktualnej sytuacji informujemy, iż w grudniu 2020 r. zmieniono ustawę o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (zwanej dalej ustawa COVID-19), m.in. w zakresie kwalifikacji przedsiębiorców do wstrzymania pobierania opłat przez organizacje zbiorowego zarządzania.

Przeczytaj więcej
Value gap
ZPAV Fryderyk 2021 gala muzyki rozrywkowej i jazzu