Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Muzyka to się opłaca / Salony urody

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka to się opłaca - Salony urody


Odpowiednia muzyka w salonie urody, to relaks, miła atmosfera i niezapomniany nastrój, który przeniesie odwiedzających go klientów do świata marzeń. W codziennej pogoni z pracy do domu, w życiu pod presją naglących terminów i obowiązków, wizyta w salonie urody staje się ucieczką do oazy spokoju. Dobrze dobrana muzyka w czasie zabiegów gwarantuje klientom chwilę wytchnienia i zapomnienia.
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej ceni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe cztasopisma. *

Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat). *

20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka. *

66% właścicieli zakładów kosmetycznych oraz 62% właścicieli solariów wierzy, że obecność muzyki zachęca klientów do odwiedzania ich lokali i spędzania w nich więcej czasu. **

W 65% badanych lokali muzyka jest odtwarzana przez większość czasu.**

86% klientów deklaruje, że podoba im się muzyka odtwarzana w salonach urody.*

2/3 klientów twierdzi, że dobra muzyka pozwala im się skutecznie zrelaksować podczas zabiegów.*

80% klientów twierdzi, że muzyka kreuje idealną atmosferę w salonie.***

61% właścicieli salonów jest zdania, że pracownicy są bardziej wydajni gdy gra muzyka.***

81% właścicieli salonów jest przekonanych, że muzyka wprawia pracowników w lepszy nastrój.***

90% właścicieli salonów zgadza się z tym, że dobra muzyka w lokalu przynosi większe zyski.***

Music Works for You - www.musicworksforyou.com

Badanie wartości muzyki, TNS OBOP, maj 2011

Znaczenie muzyki dla klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody, TNS OBOP, maj 2010

Value gap
Podpisz umowę