Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Muzyka to się opłaca / Inne

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka to się opłaca - Inne


Dobrze dobrana muzyka umila czas pobytu nie tylko w sklepach, restauracjach, podczas zabiegów kosmetycznych czy też na siłowni. Ma ona również istotny wpływ na nastrój i pozwala rozładować emocje pacjentów oczekujących na wizytę lekarską, kreuje atmosferę i pogłębia doznania odwiedzających galerie sztuki czy muzea. Muzyka jednoczy rzesze fanów podczas imprez sportowych oraz zwiększa produktywność i efektywność pracowników w miejscu pracy.
86% pacjentów gabinetów lekarskich uważa, że muzyka odtwarzana w poczekalni pomaga im się bardziej zrelaksować.

74% pacjentów czuje mniejsze zdenerwowanie słuchając muzyki w poczekalni.

80% badanych uważa, że oczekiwanie na wizytę lekarską wydaje się krótsze słuchając muzyki.

79% odwiedzających galerie, muzea jest zdania, że muzyka tła dodatkowo pogłębia doznania i emocje towarzyszące wystawom.

73% gości muzeów uważa, że muzyka kreuje idealną atmosferę wystawy.

82% fanów czerpie więcej przyjemności z imprez sportowych słuchając muzyki.

70% fanów sportu jest zdania, że atmosfera podczas imprez sportowych nie byłaby tak dobra bez muzyki.

69% wielbicieli sportu bardziej integruje się z pozostałymi uczestnikami imprez gdy grana jest muzyka.

71% oczekujących na połączenie telefoniczne lubi słuchać muzyki.

85% pracowników jest bardziej zrelaksowanych w miejscu pracy gdy grana jest muzyka.

71% pracowników chciałoby mieć możliwość słuchania muzyki podczas pracy.

69% właścicieli lokali poleca odtwarzanie muzyki w celu wzrostu produktywności i efektywności pracowników.

Źródło: Music Works for You - www.musicworksforyou.com

Value gap
Podpisz umowę