Tu jesteś:
Newsletter

25.03.2016
Powrót do newslettera

Universal Music uruchomiła radio internetowe dla marki Raymond Weil

Universal Music uruchomiła radio internetowe dla marki Raymond Weil

Universal Music Group uruchomiła darmowe radio internetowe, przygotowane we współpracy z luksusową marką zegarków – Raymond Weil.

Platforma została stworzona przy okazji 40. urodzin firmy produkującej zegarki. Usługa będzie oferować dwie opcje. Pierwsza – skierowana do odwiedzających stronę internetową Raymond Weil – umożliwiać będzie dostęp do około 40 piosenek. Po rejestracji w witrynie ich zakres zwiększy się do kilkuset. Druga opcja przeznaczona jest dla właścicieli produktów Raymond Weil. Universal zapewni tym osobom pełny i nielimitowany dostęp do radiowych playlist, zawartości redaktorskich oraz materiałów z koncertów. Ponadto dla słuchaczy zostaną uruchomione konkursy, w których do wygrania będą bilety na koncerty oraz spotkania z gwiazdami.

– Produkcja dobrych zegarków polega na precyzji, harmonii, elegancji, dobrym smaku, poszanowaniu tradycji i innowacyjności. Dokładnie tak samo jak dobra muzyka – stwierdził Oliver Robert Murphy, jeden z dyrektorów Raymond Weil.

Porozumienie zostało również skomentowane przez dyrektora Universal Music, który stwierdził, że jest zachwycony możliwością współpracy z Raymond Weil, określając nowego partnera jako firmę, która dzieli tę samą pasję do muzyki i artystów.

Nie jest to pierwsza tego typu umowa podpisana przez Universal Music. Trzy lata temu wytwórnia zawarła podobne porozumienie z firmą HP, uruchamiając platformę HP Lounge, dającą dostęp do nielimitowanego radia internetowego, wywiadów z artystami, recenzjami płyt oraz konkursami.

Źródło: musicbusinessworldwide.com