Tu jesteś:
Newsletter

26.02.2015
Powrót do newslettera

Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym 2014 roku

Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym 2014 roku

Według raportu Nielsen Audience Measurement, którego dane zostały udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl, Polo TV kolejny rok z rzędu, był najczęściej oglądanym kanałem muzycznym. Jego udział w rynku wzrósł w porównaniu z rokiem ubiegłym o 4,11% i wyniósł 0,76%.

Na drugim miejscu podium znalazła się Eska TV, której udział w rynku zwiększył się o 1,64% w stosunku do roku 2013 osiągając poziom 0,62%.

Miejsce trzecie zestawienia należy do 4fun.tv. Kanał utrzymał swoją pozycje z roku 2013 ale odnotował spadek oglądalność o 25,93%, z udziałami w runku na poziomie 0,2%. Widzów straciła także stacja ITV – jej średni udział w rynku spadł aż o 28,57% do 0,10%.

Duży skok zanotowała natomiast stacja Stars.tv, której liczba widzów podwoiła się, dając udział na poziomie 0,08% i 6. miejsce w zestawieniu. Coraz więcej telewidzów przekonuje się także do stacji Kino Muzyka Polska. Jej udział w rynku wzrósł z 0,02% w 2013 roku do 0,07% w roku 2014, plasując stację na pozycji 7.

W 2014 do zestawienie dołączyły cztery nowe stacje – Disco Polo Music (0,10%), Power TV (0,02%) , Vox Music TV (0, 01%), Muzo.tv (0.00%).


StacjaWszyscy 4+
20132014
SHR %SHR %
Polo TV45 0320,73%48 4470,76%
Eska TV37 6270,61%39 4480,62%
4fun.tv16 2890,27%12 5030,20%
Disco Polo Music--6 1380,10%
ITV8 7750,14%6 3240,10%
Stars.tv2 3370,04%5 1630,08%
Kino Polska Muzyka1 1450,02%4 2560,07%
TV.DISCO4 8810,08%3 9170,06%
mjuzik.tv1 7070,03%2 5830,04%
VH 12 4790,04%2 1400,03%
Power TV--1 3670,02%
Vox Music TV--8640,01%
Muzo.tv--2710,00%


Źródło: wirtualnemedia.pl