Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1-15 listopada 2010 r.
Wykonawca Tytuł
1
Yolanda Be Cool & Dcup We no speak americano
2
Swedish House Mafia One (Your Name)
3
Shakira Waka Waka (This time for Africa)
4
Tom Boxer ft. Antonia Morena
5
Shakira ft. Dizzee Rascal Loca
6
Tim Berg Seek Bromance
7
Rihanna Only Girl (in the World)
8
Stromae Alors on Danse
9
David Guetta ft. Chris Willis & LMFAO Gettin' Over You
10
C-Bool ft. Isabelle Body & Soul
11
Robert M & Dirty Rush Super Bomb
12
Lady GaGa Alejandro
13
Afrojack Ft. Eva Simons Take Over Control
14
Pitbull feat. T-Pain Hey Baby (Drop It To The Floor)
15
Remady Feat Manu-I Give Me A Sign
16
David Guetta ft. Kid Cudi Memories
17
Inna Sun is up
18
Enrique Iglesias I like it
19
Kelly Rowland ft. David Guetta Commander
20
Eminem ft. Rihanna Love the Way You lie
21
Armin Van Buuren vs. Sophie Ellis-Bextor Not Giving Up On Love
22
David Guetta ft. Akon Sexy Bitch
23
Movetown Girl You know it's true
24
Sebastian Drums & Avicii My Feeling For You
25
Swedish House Mafia ft. T. Tempah Miami 2 Ibiza
26
Jazzbit Sing sing sing 2010
27
Usher ft. Pitbull DJ Got Us Fallin' In Love
28
Taio Cruz Dynamite
29
TV Rock ft. Rudy In the Air
30
Alex Gaudino I'm in Love
31
Duck Sauce Barbra Streisand
32
Loona Vamos a La Playa
33
Flo Rida ft. David Guetta Cant Handle Me
34
Tom Pulse Taka Taka
35
Move Town Round'n'round
36
Katy Perry ft. Snoop Dogg California Gurls
37
Tiesto Ft. Nelly Furtado Who Wants To be Alone
38
Coolio vs. Rico Bernasconi Gangsta's Paradise 2010
39
Hurts Wonderful Life
40
DJ Cargo Fly
41
unknown Gypsy Moves
42
PH Electro Englishman in New York
43
Dan Balan Chica Bomb
44
Martin Solveig ft. Dragonette Hello
45
Max Farenthide Happy People
46
Monopol Lans
47
Stromae Te Quiero
48
Mike Posner Cooler Than Me
49
Inna 10 Minutes
50
Edward Maya ft. Vika Jigulina Stereo Love

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022