Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

06 październia - 12 października 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
2
Kiesza Hideaway
3
Deorro Five Hours
4
Shakira Dare (La La La)
5
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
6
ZHU Faded
7
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
8
Pitbull ft. John Ryan Fireball
9
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
10
Elena feat. Glance Mamma Mia
11
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
12
Duke Dumont Won't look back
13
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
14
Route 94 My Love
15
Calvin Harris Summer
16
Magic! Rude
17
Sigma Nobody To Love
18
Fly Project Toca Toca
19
Clean Bandit Come Over
20
Ten Wails Walking With Elephants
21
Geo Da Silva & Jack Mazzoni Awela Hey
22
Jess Glynne Right Here
23
Arash feat. T-Pain Sex Love Rock N Roll
24
Taylor Swift Shake It Off
25
Inna Take Me Higher
26
After Party Bananowa Agnieszka
27
Mario Bischin Morena
28
The Namesakes feat. Nick Sinckler Push The Feeling On
29
Grzegorz Hyży & Tabb Wstaję
30
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
31
Psirico ft. Pitbull Lepo Lepo
32
Sigma feat. Paloma Faith Changing
33
Example One More Day (Stay With Me)
34
Semitoo & Marc Korn ft. CVB & Orry Jackson Holiday
35
Proxy Klubowiczka
36
Coldplay A Sky Full Of Stars
37
David Guetta ft. Sam Martin Dangerous
38
Mr. Probz Waves
39
Clean Bandit Extraordinary
40
Secondcity I Wanna Feel
41
Flo Rida feat. Sage The Gemini and Lookas GDFR
42
Inna feat. J. Balvin Cola Song
43
The Chainsmokres #Selfie
44
Oliver$ feat. Jimi Jules Pushing On
45
NRD1 vs Giancula Motta & Dr. Space ft. Sam Work
46
Pharrell Williams Gust of Wind
47
Ricky Martin Adios
48
Mario Bischin Macarena
49
Bakermat One Day (Vandaag)
50
The Namesakes meet Savage feat. Asia Ash Only You 2014 (30th Anniversary)

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022