Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

03 maja - 09 maja 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Fly Project Toca Toca
2
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
3
Pharrell Happy
4
Calvin Harris Summer
5
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
6
Pitbull feat. Kesha Timber
7
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
8
Avicii Addicted to you
9
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
10
Shakira Dare (La La La)
11
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
12
Clean Bandit ft. Jess Glynne Rather Be
13
DVBBS & Borgeous Tsunami
14
Klingande Jubel
15
Inna feat. J. Balvin Cola Song
16
R3hab & NERVO & Ummet Ozcan Revolution
17
Mr.Probz Waves
18
Pitbull feat. Jennifer Lopez and Claudia Le We Are One (Ole Ola)
19
Claydee Mamacita Buena
20
Tiesto Red Lights
21
Donatan ft. Cleo My Słowianie
22
Remady & Manu L. In My Dreams
23
Piersi Balkanica
24
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
25
Martin Garrix Animals
26
Bodybangers Pum Up The Jam
27
C-BooL feat. Ricardo Munoz So Much Better
28
The Chainsmokres #Selfie
29
Red Lips Hej Joe!
30
Claydee Sexy Papi
31
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
32
Mike Candys feat. Maury Miracles
33
Isabela Isabela
34
Remady & Manu L. Holidays
35
Robin Thicke feat. T.I., Pharrell Blurred Lines
36
Emil Lassaria feat. Caitlyn Baila
37
TAITO Bounce!
38
Ricky Martin feat. Jennifer Lopez & Wisin Adrenalina
39
DaDa Life Born to Rage
40
Wet Fingers Bajo Bongo
41
Tiesto ft. Mathew Koma Wasted
42
Sak Noel I am the Law
43
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
44
PH Electro feat. Andy Reznik Gloria
45
Mario Bischin Macarena
46
Kiesza Hideaway
47
Tacabro vs DJ Matrix feat. Kenny Ray I Love Girls
48
Bakermat One Day (Vandaag)
49
Michael Mind Project Show Me Love (2014)
50
Ola Jackie Kennedy

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022