Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

8 - 14 lutego 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
DVBBS & Borgeous Tsunami
2
Martin Garrix Animals
3
Fly Project Toca Toca
4
Piersi Balkanica
5
Pitbull feat. Kesha Timber
6
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
7
Donatan ft. Cleo My Słowianie
8
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
9
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
10
Pharrell Happy
11
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
12
Remady & Manu L. Holidays
13
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
14
PH Electro Run Away
15
Claydee Sexy Papi
16
Mario Bischin Macarena
17
Bodybangers Pum Up The Jam
18
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
19
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
20
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
21
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
22
DaDa Life Born to Rage
23
TAITO Bounce!
24
Inna ft. Yandel In Your Eyes
25
Dimitri Vegas & Like Mike vs DVBBS & Borgeous Stampede
26
Steve Aoki, Chris Lake, & Tujamo Boneless
27
Klaas Party Like We're Animals
28
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
29
Bodybangers feat. Tony T Break My Stride
30
Weekend Ona tańczy dla mnie
31
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
32
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
33
TAITO Pumpito
34
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
35
Valerio M & Tony La Rocca ft Kiello Enamoradaa
36
Finger & Kadel Kalinka
37
After Party Wakacyjna Love (wpadka)
38
DANZEL VS DJ F.R.A.N.K. Pump It Up 2K14
39
Jorrgus & Crump Na Zabawie
40
Faydee Can't Let Go
41
Exaited Nie Unikaj
42
Tiesto Red Lights
43
Britney Spears ft. Will.i.am It Should Be Easy
44
Za-No-Za Together
45
C-BooL ft. Ricardo Munoz We Can't Get Enough
46
Lolita Jolie I Wanna Dance With You
47
Wet Fingers & Mandee Bajo Bongo
48
Mrozu ft. Tomson Jak nie my to kto
49
Martin Silence ft. Lunar Oh Mama Shake That Booty
50
Afrojack (feat. Spree Wilson) The Spark

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022