Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

16 - 31 stycznia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
DVBBS & Borgeous Tsunami
2
Piersi Balkanica
3
Martin Garrix Animals
4
Pitbull feat. Kesha Timber
5
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
6
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
7
Donatan ft. Cleo My Słowianie
8
Fly Project Toca Toca
9
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
10
Claydee Sexy Papi
11
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
12
Remady & Manu L. Holidays
13
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
14
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
15
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
16
PH Electro Run Away
17
Bodybangers Pum Up The Jam
18
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
19
Mario Bischin Macarena
20
TAITO Bounce!
21
Pharrell Happy
22
Kalwi & Remi, Lubert ft. Evelyn Woow
23
Martin Silence ft. Lunar Oh Mama Shake That Booty
24
Bodybangers feat. Tony T Break My Stride
25
TAITO Pumpito
26
Bodybangers Sunshine Day (2013)
27
Steve Aoki, Chris Lake, & Tujamo Boneless
28
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
29
Valerio M & Tony La Rocca ft Kiello Enamoradaa
30
Sak Noel I am the Law
31
Weekend Ona tańczy dla mnie
32
Avicii You Make Me
33
Tiesto Red Lights
34
Inna ft. Yandel In Your Eyes
35
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
36
Bang La Decks Utopia
37
Dimitri Vegas & Like Mike vs DVBBS & Borgeous Stampede
38
Hardwell feat. Matthew Koma Dare You
39
Pudzian Band Cala sala
40
DJ Antoine vs Mad Mark Crazy World
41
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
42
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
43
Finger & Kadel Kalinka
44
Dee Marcus, Money & Cash Love U
45
DaDa Life Bron to Rage
46
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
47
Za-No-Za Together
48
2 Unilimited Get Ready (2013 Version)
49
Jorrgus & Crump Na Zabawie
50
Afrojack (feat. Spree Wilson) The Spark

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022