Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

26 grudnia 2012 r.

W ulubionych sklepach Polaków gra muzyka

Portal Onet.pl opublikował wyniki badań firmy OC&C Strategy Consultants, która w przedświątecznym okresie zapytała Polaków o ich ulubione sklepy. Przebadano łącznie 25 tyś respondentów.

Portal Onet.pl opublikował wyniki badań firmy OC&C Strategy Consultants, która w przedświątecznym okresie zapytała Polaków o ich ulubione sklepy. Przebadano łącznie 25 tyś respondentów.

Wśród 10 najlepiej ocenianych sklepów w 7 grana jest muzyka popularna, pozostałe 3 to: sklep internetowy Allegro oraz dwa dyskonty Biedronka i Rossmann. Wniosek nasuwa się sam: Polacy lubią robić zakupy w towarzystwie dobrej muzyki. Warto o tym pamiętać i wzorując się na liderach, świadomie wykorzystywać muzykę budując wizerunek swojej firmy.

Najlepiej oceniane sklepy:
1. Allegro
2. Ikea
3. Rossmann
4. Empik
5. Biedronka
6. H&M
7. Reserved
8. Sephora
9. Super-Pharm
10. Douglas

Więcej na onet.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022