Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

17 marca 2017 r.

ZPAV po raz drugi został partnerem Enea Spring Break Showcase Festival & Conference

Związek Producentów Audio Video drugi rok z rzędu został oficjalnym partnerem Enea Spring Break Showcase Festival & Conference.

ZPAV po raz drugi został partnerem  Enea Spring Break Showcase Festival & Conference

Przedstawiciele ZPAV wezmą udział w konferencji towarzyszącej festiwalowi i podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą oraz doświadczeniem.

W piątek 21 kwietnia uczestnicy konferencji Enea Spring Break będą mogli między innymi porozmawiać o współpracy na międzynarodowym rynku muzycznym. Przedstawiciele ZPAV postarają się odpowiedzieć na pytanie: czy poza siecią dużych wytwórni możliwa jest współpraca między wytwórniami z różnych krajów? A także: jak współpracować z zagranicznymi wytwórniami i producentami muzycznymi?

W sobotę 22 kwietnia ZPAV zaprasza na dyskusję Czy artysta potrzebuje dziś wytwórni?, która odbędzie się o godzinie 13.45, oraz na prezentację polskiego rynku fonograficznego o godz. 15.00.

To jednak nie wszystkie aktywności Związku w trakcie tegorocznej edycji Enea Spring Break. Wkrótce ogłosimy kolejne szczegóły.

Szczegółowy program części konferencyjnej Enea Spring Break:

http://spring-break.pl/panele/

Wstęp na panele jest wolny (do wyczerpania miejsc w sali).

Enea Spring Break Showcase Festival & Conference odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Poznaniu. Szczegóły na www.spring-break.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022