Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

28 kwietnia 2016 r.

Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach

W zestawieniu 50 najpopularniejszych utworów w polskich klubach i dyskotekach na pierwszym miejscu znalazł się Geeno Smith z utworem Stand By Me. Tuż za nim Inna z przebojem Randez vous, a podium zamyka Sandra Lyngi Play My Drum.

Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach

W zestawieniu 50 najpopularniejszych utworów w polskich klubach i dyskotekach na pierwszym miejscu znalazł się Geeno Smith z utworem Stand By Me. Tuż za nim Inna z przebojem Randez vous, a podium zamyka Sandra Lyngi Play My Drum.

W pierwszej dziesiątce jedynym polskim wykonawcą jest Margaret z przebojem Cool me down na miejscu 8.

Poniżej przedstawiamy zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich dyskotekach i klubach w tygodniu od 11 do 17 kwietnia 2016 r.


WykonawcaTytuł
1Geeno SmithStand By Me
2InnaRandez vous
3Sandra LyngPlay My Drum
4ImanyDon't Be So Shy
5Sia ft. Sean PaulCheap Thrills
6Djane HouseKat & RameezAss Up
7Alvaro SolerEl Mismo Sol
8MargaretCool me down
9Remady & Manu-LAnother Day In Paradise
10Geo da Silva & Jack MazzoniBailando Conga
11Aron Chupa ft. Little Sis NoraLittle Swing
12Duke DumontOcean Drive
13Alan WalkerFaded
14Charming Horses ft Jano Killing Me Softly With His Song
15Tiesto & Oliver Heldens ft. Natalie La RoseThe Right Song
16Robin Schulz ft. J.U.D.G.EShow Me Love
17C-BooLNever Go Away
18BoysJesteś szalona
19GalantisNo Money
20After PartyNo Money
21Michael Burian & Jean Luc feat. Milk Inc.Last Night A DJ Saved My Life
22DJ Adamus feat. Sabina JeszkaKing Of My Castle
23Enrique IglesiasDuele El Corazon
24Estella Martin & Eddy WataAll I want is You
25Jennifer LopezAin't Your Mama
26DJ Adamus pres. Jazzowski feat. MrZoobMój Jest Ten Kawałek Podłogi (2015)
27Robin Schulz ft. Francesco YatesSugar
28BoysBiba (2016)
29Jay Sean & Sean PaulU Make MY Love Go
30Heimlich ft. Sterre LunaChocolate
31CleoZabiorę nas
32Dua LipaBe The One
33PitbullFreedom
34EffectCiało Twoje faluje
35Michael CalfanNobody Does It Better
36Nils van Zandt & NicciUp and Down
37Lost Frequencies feat. Janieck DevyReality
38Omi ft. Aron ChupaDrop In The Ocean
39Fifth Harmony ft. Ty Dolla $ignWork From House
40LunaChichitito
41Flo Rida ft. Jason DeruloHello Friday
42Mike PosnerI Took A Pill In Ibiza
43Mylene Farmer, ShaggyCity Of Love
44Mario BischinBoogie song
45BoysKoleś z bety
46Nowator & MastersKiedy światła gasną
47KSHMR & MarnikBazaar
48LocoTa kotka jest słodka
49DJ Antoine feat. Jay SeanWeekend Love
50Nicky JamHasta el Amanecer

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022